One of those days.




Dagen startade i min källare med min älskade Linnea, fortsatte med smoothie och nybakt bröd framför tv:n och slutade med lite trevligt stanhäng med världens grymmaste. Där emellan har jag hunnit med att göra världens godaste lunch i form av carbonara (jag och John är grymmaste teamet i köket!) och sedan tagit tolvan tillsammans med John till hans place och bara tagit det lungt. Sedan var det stan igen med John (varför är ni inte förvånade?), träffade några efterlängtade vänner jag saknat (like på den!). Så var det hemåt igen, middag, och sedan stan. Åh, älska Stockholm. Kom precis innanför dörren, lagom blöt... Fast jag klagar inte, regn måste vara bland de mysigaste som finns.

Nu - myskläder på, skype och lite telefon på det (OKEJ, JAG FÅR ALDRIG NOG AV MINA VÄNNER?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0