Jag ba gör det.



Idag har jag knallat omkring på stan och köpt ett par svarta jeans (jajajajajaja jag fick låna pengar av min bror... heheheheh...) och typ avundsjukt tittat på när min mormor shoppade på Klippan K (jag vet hon är fett cool). Sedan har jag promenerat med John (fett med fyrtionpluss men låt oss, det är myss) och ätit god middag och typ... Fan vad jag är tråkig men jag är fortfarande jetlagad och allmänt seg... Dålig ursäkt oh yesssss...

Nu ska jag ta tag i mitt rum som just nu är KAOS och packa upp lite ur väskorna, händelserik kväll hej.

Off we go, puss!

(Nej jag är inte alls sur som jag i inlägget verkar och detta var ytters osertiöst men jag ORKAR. INTE. Hehehe.)


Kommentarer
Postat av: Tai

Visa upp några fina plagg du köpte i NYC tex dem du är mest nöjd med?

Att göra oss lite avundsjuka är väl inte alls farligt? :)

2011-11-04 @ 15:01:49
URL: http://nirawan.devote.se
Postat av: Anonym

Du ska bara veta Tai...

2011-11-05 @ 00:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0