Breaking news.



Igår:
åt mängder med godis och såg på världens mysigaste film som vi däckade framför vid ett, trötta tjejer oh yes.

Idag har jag: Sovit till tolv, promenerat i solen, träffat John en stund och handlat mat med något flummiga Linnea och John på konsum.

Nu: Ligger jag i min säng mednas Linnea kör geekbooth på min mobil (BÄSTA!) Vi har druckit varm choklad och kurerat oss.

Nu ska jag: Packa ihop lite och sedan cykla iväg och köpa ingridienser till en hitintills okänd efterätt.

Ikväll: Tjejmys på g, Natasja, Sofia kommer hit och vi ska laga mat och bara mysa galet och sedan sova hos Linnea. Åh, efterlängtat!

... Och mer intressant än så blir det inte, men sådana här helger behövs också, då man gör absolut ingenting.


Kommentarer
Postat av: P E R F E K T I O N I S T . S E

lovelovelove din blogg <3

2011-09-05 @ 11:32:06
URL: http://perfektionist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0