+



+ Första morgonen ensam på många många många veckor, vilket innebär slösurfande, hög musik och bara vara. Åh, älska!

+ Käkat världens frukost beståendes av smoothie, melon och nybakta sconens (ja jag vet, Linnea äger!) Åh, hur mysigt som helst!

+ Legat och degat i sängen med Linnea (yes, det är helt tillåtet att misstolka!) medans solen sken utanför, det är okej att göra så ibland.

+ Cyklat i solen tillsammans med Linnea och konstaterat att vägen till John måste vara bland de mysigaste cykelvägarna på hela jorden.

+ Käkat pasta pesto hos John, så sjukt underksattat, så galet gott!

+ Legat på golvet raklång av skratt, åh vad jag älskar er, Linnea & John!

+ Cyklat hem igen, denna gång själv, då Linnea hade träning och tänkt att - fyfan vad jag så gärna hade haft ett par sommarlovsdagar till.

Så, vad kan vi konstatera? Jag har haft en bra dag, ja asbolut. Och att jag gillar Linnea och John, ganska så sjukt galet jätte jätte jätte super duper mega mycket, i och med att jag nämnt dem... Hundratjugoåtta gånger?

Nu - Middag!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hur sminkar du dig en vanlig dag? :)



Vad blir din ''klädinvistering'' till i höst, alltså något lite dyrare? :)



Vad är du mest respektive minst nöjd över på din kropp?



Grym blogg!

2011-08-18 @ 20:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0