Från och med du.


Jag heter Eva, är en tjej på dryga fjorton vårar bosatt i Stockholm. Igår bestämde jag mig för att skaffa en blogg, bara så där liksom. The fashion book heter den (eller ja, har ni klickat er in här har ni självklart märkt det), och då ska det väl handla om mode hade jag tänkt. Jag som inte ens är intresserad av det, eller särskilt bra eller kunnig inom området. Hehe. Men kanske kan jag lära mig? We'll se. Det här kan bli helt fel, men ja... Det är ju bara en blogg, trots allt! Måste testa lite nytt! Så here we go, the fashion book. Vad gör vi? Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Michelle

åååh visa många dagens outfit! Kommer att följa den här bloggen absolut! <3

2011-08-18 @ 10:15:19
Postat av: EVA

Åh tack så hemskt mycket vad glad jag blir! Det ska jag absolut göra! Kram! <3

2011-08-18 @ 11:30:20
URL: http://thefashionbook.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Eva! förlåt för att jag är så anonym. jag ville bara kommentera att du är så himla vacker och när jag ser dig i skolan med dina vänner... du värkar så lyckligt låttad! du riktiga vänner där, don't mess it up! ;) jag kände bara att jag var tvungen att skriva denna random kommentar och önska dig all lycka! vi ses.

2011-09-06 @ 19:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0