S to the eg.




Har ingen ork för någonting just nu känns det som. Saknar Linnea och John (oh my, sucker för sällskap, har varit utan dem i... tre timmar?). Har precis tagit ett varmt bad, tvättat bort sminket och tvättat håret och hoppat i myskläderna. Snart kommer Linnea hit och då ska jag hoppa upp på cykeln och trampa iväg till boxx och hyra film, skulle vilja se en skräckis men med Linnea som sovsällis inatt lär det inte bli något av sådant, skräckisar är inte hennes grej (och inte min heller för den delen!). Åh, jag vill baka kom jag på nu! Coccos och vit choklad godisar. Eller choklad bollar. Eller... Åh, kladdkaka! Nej nu är jag törstig, nu ska jag ner och dricka vatten. Vatten, stan är full av vatten! Älska vatten.

I'm out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0