Like the flame that burns the candle.



Gårdagen spenderades i Gamla Stan med härligaste sällskapet och pizza, fredagsmys. Däckade strax efter halv fyra i min källare tillsammans med Linnea. Idag har vi varit sega och agerat soffmode hos John, med Alex och film och godis och senare även stan.

Om nio timmar kommer taxin som tar oss till arlanda och där väntar ett plan som sedan även tar oss till världens huvudstad - New York. Behöver jag ens skriva att jag är taggad? För jo, jag är taggad. Mitt rum är kaos och jag har inte ens tagit fram resväskan, men det gör absolut ingenting. Det är till och med ganska okej med mig, för vart ska jag imorgon?

Jo, till The Big Apple. Like, eller kanske till och med en ganska BIG like på den.


Kommentarer
Postat av: puzzzzz

Du är i "The big apple". Du är big saknad. Trååk text brähh!

xxo

2011-10-23 @ 22:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0