Levels.

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

TORSDAG:
Jag och Linnea mötte upp Hanna, sedan gick vi till Alvik och shoppade loss på dricka. Mötte sedan killarna, vi spelade fotboll mot dem på skolgården (ja, ni läste rätt, EVA spelade fotboll) och promenerade sedan omkring i området. Mysmysmys. På vägen hem gick vi förbi boxx som vi trodde var öppet (stänger 22 på vardagar, notera!) så vi gick till Statoil istället. Väl hemma hade vi tjejmys x1000, Sofia kom och vi hade världens tjejmys där vi pratade in mot småtimmarna. Låg och snackade om allt och ingenting i flera timmar, vid fyra gick vi upp och käkade mackor och däckade i sängen någon timme senare.

FREDAG: Studiedag, vi vaknade vid tio elva snåret och gjorde mysfrukost i form av scones och kärleksmums. Vi kom på den galna idén att ta sig kommunalt till Barkaby Outlet vilket vi också gjorde. Ett par timmar senare, med waynes fika i magen, några hundralappar fattigare och några minnen rikare (alltså, jag älskar er så tjejer, ni är bäst) och med en liten större världsbild än innan (hej jag har aldrig varit utanför mitt område, typ. Hej Järfälla och hej Sumpan, trevligt att råkas!) åkte vi hemåt där vi sedan skiljdes åt. Käkade på pizzerian i Alvik med min familj (weho Fredagsmiddag fast näääe) och mötte sedan upp Linnea och boooyzzeeen, lyckad kväll.

LÖRDAG: Vaknade vid tio och hoppade i mina kläder, träffade John och promenerade i solen en timme, avslutade med lyxlunch på donken. Vi mötte upp Linnea och åkte sedan in mot stan, hängde där ett tag och mötte upp Alex. Var lite här och var i staden, drack smoothies i gallerian och försökte få killarna att ta kort med hollisterkillarna utan särskil stor framgång. Åkte till söder och fikade, sedan hamnade vi på Brommaplan med lite andra killar. Någonstans vid fem var jag och Linnea hemma igen, vi gick till vardera hus och fixade oss, träffades sedan vid sex igen för middag med våra respektiva familjer, jag, Linnea och Sofia (grannar, för att förtydliga!). Träffade killarna igen (öööööverrassssskninggggg) och det blev en jäkligt lyckad kväll, som slutade hemma hos mig vid hav tolv tiden med tårtor.

Det var någon som undrade vad jag hade gjort i helgen, så här har ni, hehe!


Kommentarer
Postat av: Fekkemäään

Bezzzzta helgen, saknar redan!

2011-10-04 @ 18:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0